دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی فول آلبوم با لینک مستقیم و اهنگ جدید با کیفیت 320 و64 از آهنگدونی

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مسعود صادقلو خواننده عزیز و محبوب کشورمون در تیر ماه 98 اهنگی به اسم متنفرم ازت منتشر کرد که باز خورد خیلی زیادی داشت اما این آهنگ بیشتر به اسم دروغ چرا شناخته شد میتونید آهنگ دروغ چرا از رسانه بروز آهنگدونی دانلود کنید لینک دانلود آهنگ مسعود صادقلو دروغ چرا تنگه دلم

براتون قرار دادیم امیدواریم لذت ببرید

دروغ چرا تنگه دلم منو بارون و غم شدیم رفیق هم منو قرصای سردرد منو فراموشم کرد

من شدم کوه درد من شدم کوه درد

حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد آره برو بی عاطفه

برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت

مسعود صادقلو دروغ چرا

مسعود صادقلو دروغ چرا

دانلود آهنگ جدید دروغ چرا مسعود صادقلو

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • amin javanmard

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی