دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی فول آلبوم با لینک مستقیم و اهنگ جدید با کیفیت 320 و64 از آهنگدونی

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

خط تلفن اینترنتی:

خط تلفن اینترنتی فناوری جدیدی است که امروزه با گسترش اینترنت به کمک کسب وکارها آمده است. امروزه در کشور ما نیز خرید سرویس Voip بسیار رایج بوده و شرکت های مختلفی خدمات و سرویس های مربوط به خط تلفن اینترنتی را ارائه می دهند. خط تلفن اینترنتی همانند خط تلفن‌های ثابت است ولی برخلاف خط تلفن های ثابت که بر بستر کابل مسی می باشد نیاز به کابل کشی مجدد ندارد. خط تلفن اینترنتی با خطوط مجازی بسیار متفاوت است. خط تلفن اینترنتی بر بستر یک اینترنت خوب و پرسرعت و با پشتیبانی ویپ مناسب، حداکثر کارایی را دارند. شرکت جوان تل، ارائه دهنده تخصصی خط تلفن اینترنتی، پشتیبانی ویپ برخط و سایر سرویس های ارزش افزوده مخابراتی می باشد.

خط تلفن اینترنتی چیست:

خط تلفن اینترنتی که به اختصار Voip نام گرفته است، فناوری انتقال مکالمات تلفنی و صوت بر بستر شبکه جهانی می باشد. خط تلفن اینترنتی تمامی امکانات خط تلفن ثابت را دارد، به نحوی که کاربر تفاوتی بین خط تلفن اینترنتی و خط تلفن ثابت آنالوگ نمی بیند. خرید سرویس voip می تواند امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد. امکاناتی که بر روی خطوط ثابت مخابراتی قابل ارائه نمی باشند. در هر خط تلفن اینترنتی می توان تعداد زیادی تماس هم‌زمان را برای هر خط فعال نمود. به نحوی که مثلاً تعداد n نفر هم‌زمان و بدون اشغالی بتوانند با یک خط تماس بگیرند. تعداد این کانال‌ها می بایست ضریبی از 5 باشد. اگر برای کسب وکار خود تصمیم به خرید سرویس Voip گرفته اید با مشاوران ما در شرکت جوان تل تماس بگیرید تا با کمترین هزینه بهترین راه کار ها را پیشنهاد دهیم.در شرکت جوان تل، پشتیبانی ویپ به صورت شبانه روزی صورت می گیرد.

 

خرید سرویس Voip

تفاوت خط تلفن اینترنتی و خط تلفن مجازی:

شماره تلفن اینترنتی با پیش شماره 9 آغاز می گردند ولی تلفن مجازی با کد 2 یا 8 شروع می شود. تلفن اینترنتی دارای مالکیت بود و به نام شخص یا سازمان سند صادر می گردد ولی در تلفن مجازی مالکیت وجود ندارد. هزینه تماس خط تلفن اینترنتی از تلفن مجازی پایین تر است و دارای تعرفه مخابراتی می باشد. خط تلفن اینترنتی هم دارای تماس خروجی و هم دارای تماس ورودی می باشد ولی در تلفن مجازی تماس ها فقط به صورت ورودی می باشد. خط تلفن اینترنتی امکان انتقال دارد ولی درخط تلفن مجازی این امکان وجود ندارد. خط تلفن اینترنتی می تواند به صورت پیش فرض بر روی موبایل یا خط ثابت منتقل شود و در صورت قطع شدن اینترنت تماس ها به موبایل یا خط ثابت منتقل گردد.

خط تلفن اینترنتی راهکاری برای افزایش رضایتمندی مشتریان:

ارتباط مستمر با مشتریان در هر سازمان یکی از عوامل افزایش رضایتمندی مشتریان می باشد. این مهم است که مشتری در هر زمان بتواند به شما دسترسی داشته باشد. یک سازمان پاسخگو همواره شانس بیشتری در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی خود دارد. به خصوص در سازمان هایی که درزمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت دارند این امر بسیار اساسی می باشد. با خرید سرویس Voip شما در هر مکانی که باشید به کسب وکارتان دسترسی دارید. در عصر فنّاوری و با وجود رقابت بالا در بازارهای کسب وکار داشتن تلفن اینترنتی به کمک شما و کسب وکارتان می آید. با کارشناسان ما در جوان تل تماس بگیرید و از مزایای خرید سرویس Voip  و پشتیبانی ویپ در هر زمان و مکان بهره مند گردید.

نکات مربوط به استفاده از خط تلفن اینترنتی:

هنگامی‌که اقدام به خرید سرویس Voip می نمایید لازم است همواره نرم افزارهای واسط خود را به روز نگه دارید. از نرم افزارهای ضدویروس به روز بر روی سیستم خود استفاده نمایید. از تنظیمات و امکانات امنیتی که شرکت های ارائه دهنده خدمات و پشتیبانی ویپ پیشنهاد می دهند بهره گیری نمایید. دیوار آتشین برای سیستم خود نصب و فعال نمایید. همواره تنظیمات امنیتی سیستم خود را برسی نمایید.

سرویس های قابل ارائه بر روی خط تلفن اینترنتی:

بر روی خط تلفن اینترنتی سرویس های مختلف و بسیار متنوعی قابل ارائه است. سرویس انتقال تماس بر روی خطوط ثابت و تلفن همراه از مهم‌ترین این سرویس ها است که در هنگام قطع شدن اینترنت به کمک کاربر می آید. سرویس ارسال پیامک هدفمند، سرویس ضبط تماس ها، سرویس تلفن گویا و منشی تلفنی، سرویس گزارش گیری از تماسی ورودی و خروجی، سرویس تماس هم‌زمان و سرویس افزایش کانال های تماس همگی از سرویس هایی است که بنا به خواست کاربر قابل ارائه می باشد. با استفاده از خط تلفن اینترنتی و خرید سرویس voip و پشتیبانی ویپ، در دراز مدت ارزش افزوده برای سازمان خود ایجاد نمایید. با انتخاب جوان تل و خرید سرویس Voip انجام امور را در سازمان خود سرعت بخشیده و از پشتیبانی ویپ در هر لحظه بهره مند گردید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی